OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

fredag 17 augusti 2012

Tatueringar


"Det är tatueringar mamma!" utbrast 4-åringen när han fick se sin t-shirt. Tyget heter Darling, och visst ser det väl ut som tatueringar.

Gjorde syskonmatchning för jag tyckte tyget kunde vara fint till bägge pojkarna.



Storebror fick en t-shirt med livet i Darlings och ärmarna i blå/vita stjärnor och turkosa kanter och sömmar,


medans lillebror fick en body i tyget och turkosa kanter och mörkturkosa/blåa plasttryckknappar, och matchade sedan ett par turkos/blårandiga byxor med vita muddar tilll. Jag blev verkligen nöjd!






 Turkos/vitrandiga byxor blir också fint till!



 



4 kommentarer:

  1. Sååå fine plagg! Jeg er imponert over alt du rekker å sy! Og så mange fine søskenmatch-sett du lager :)

    SvaraRadera
  2. snyggt... och de är verkligen välmatchade dina pojkar, det är fint tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Kanon fint! Kul med syskonmatchning. Lika men ändå olika. Snyggt!!!

    SvaraRadera
  4. Så fint! Vart har du hittat det underbart fina tyget "darling"?

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...