OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

torsdag 27 september 2012

Turkosa hängslebyxor



Hoppsan, ännu ett plagg som blivit bloggbortglömt. Ett par hängslebyxor i turkos velour med vita kanter, sömmar och plasttryckknappar. Testade en ny variant på axelknäppning som jag tänkte kunde bli söt, men den var nog lite bättre i mitt huvud så jag klurar vidare på den. Just detta paret är alltså urväxt, men nya mjuka hängslebyxor får det allt bli, de värmer ju lite extra gott på bebisarna under hösten och vintern :)

2 kommentarer:

  1. Ser ju fruktansvärt söta ut, vad var det som inte funkade med axelknäppningen?

    SvaraRadera
  2. Härliga byxor, ser ut att vara riktigt sköna.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...