OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

fredag 10 juni 2016

Lite kul med min Cameo!




























Samlade ihop lite blandade foton på roliga tryck som jag gjort med hjälp av min Cameo, skärmaskin. Det är fototryck,  namn på vantar (mycket praktiskt - de får inte ben och försvinner lika lätt nu), vespastrumpor och buff,  Lego Ninjago på tröja, namn på kulpåsar, dörrar och vattenflaskor och muggar, ljuslyktor och julgranskulor med tryck. Ja kort sagt så kan man göra väldigt mycket roliga tryck. Jag har fler bilder tidigare i bloggen (välj etikett "tryck" för att se) och jag har fler bilder liggandes så det kommer ett samlingsinlägg till snart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...