OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

fredag 30 november 2012

Det blev bra ändå!





Jag tänkte tokigt när jag klippte ut framstycket till denna bodyn och funderade så på hur jag skulle kunna lösa det och lösningen blev en infälld tygbit. Och jag tycker faktiskt att bodyn blev bättre så här med klöverlisten framtill, än om bodyn hade varit enfärgad som jag tänkt från början. Så ibland kan det bli bra till slut trots att det blev tokigt i början :-).

3 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempefint! Og litt annerledes - likte den veldig godt. Noen ganger kan det være positivt å gjøre en tabbe, for da blir man tvunget til å være mer kreativ :-)

    SvaraRadera
  2. Men oj så fint!! Det blev ju mkt bättre med klävrarna där ju!

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Kul när misstag blir bättre är originalet i slutändan!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...