OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

onsdag 4 februari 2015

Fladdermuströja med min 6-åring



Just den här tröjan ligger mig lite extra varmt om hjärtat för det är nämligen min 6-åring som har bestämt hur tröjan ska se ut och dessutom varit med mig och hjälpt till  i varje steg av tillverkningen av den :-) Det är  jätteroligt att mina barn också tycker det är roligt och vill sy och skapa de med. 6-åringen ville ha en egen symaskin, men vi kom överens om att han får låna en av mina (givetvis bara när jag är med) och det funkar jättebra.
Fladdermusen är i svart fleece och sticker liksom ut så där på tröjan precis som det ser ut (eller det kanske ni inte ser?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...