OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

söndag 1 februari 2015

Ljuslyktor till världens bästa fröknar





Gjorde klistervinyltryck att sätta på två köpta stora ljuslyktor (modell större på värmeljusen i). Skrev "världens bästa fröken" och så ett hjärta som min 6-åring ritat. Var nämligen julklapp till hans två fröknar som han har nu i förskoleklass, och han tycker så bra om sina fröknar! Så det var han som själv fick bestämma vad det skulle stå på lyktorna. Jag gav några förslag men jag tycker faktiskt att hans idé var bäst.
Tittar man noga ser man att ä, ä och ö har hjärtan istället för prickar, och det är samma hjärta som på slutet som min 6-åring gjort. Jag tycker det är så roligt att man kan använda barnens teckningar och göra fina tryck av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...