OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

söndag 24 april 2011

Mössa och dregglis till en liten kille

En liten mössa i strl 44/46 och en dregglis till söte O blev det igår.
Himmelsblå fordonsjersey från Jny. Vit flanell på dregglisens baksida, tycker det blir för varmt med fleece nu när vi närmar oss sommaren. Har inte sett det på lille O ännu, men jag hoppas att det ska passa honom.



På tal om sommar så har det nästan känts som sommar de senaste dagarna här nere i Skåne. Sol sol sol! Sonen har gått och trallat Bornemarks "Det är så härligt att gå i solen" ett antal gånger de senaste dagarna, gullungen min.
Bjuder på en solig bild på mina fina killar i hemsydda tröjor när de står och sopar tillsammans:

3 kommentarer:

  1. Fint set!

    Helgen har verkligen varit härligt varm :)

    SvaraRadera
  2. Gulligt set!
    Här njuter vi också av det underbara vårvädret, det är nog första året som någon i familjen har haft shorts på påskafton :)

    SvaraRadera
  3. När kommer ni och sopar hos mig ...?

    Hälsar din tvillingskäl

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...