OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

fredag 28 oktober 2011

Knappar!

Titta vilken knappskatt jag fick av min svärmor i somras! En hel påse full med olika knappar!


Denna blåa med blommor på är nog favoriten!


På tal om knappar, (dock en helt annan typ av knappar) hittills har jag använt prymtång med metalltryckknappar till mina klädesplagg. Nu funderar jag dock på att köpa kampress och plasttryckknappar. Ni bloggläsare som redan använder det, var köper ni knapparna ifrån? Är ni nöjda med er kampress och era plasttryckknappar? Jag har spanat lite på assuntastore, är det någon av er som har beställt därifrån? Är det något annat ställe som är bättre?

4 kommentarer:

  1. Har köpt på Assunta och älskar't. Fick till gratis frakt på pressen, vilket inte verkar gå längretyvärr. Köpte massa färger och trial-packs med en gång. Det rekommenderas, så man har massa roliga nyanser. Körde 20 och 16 som storlek. Men nästa gång blir det nog även 14.

    SvaraRadera
  2. Härliga knappar du fått!!
    Jag har ärvt 2st glassldor med knappar efter min farmor. Jag älskar att sitta och titta på dem och fundera vad jag ska använda dem till.

    SvaraRadera
  3. Dessa envisa baciller att de inte förstår att vi inte uppskattar deras besök;). Jag är jättenöjd med min press och knapparna, kan varmt rekommendera Assunta!

    SvaraRadera
  4. knappar kan man aldrig få för många av! Vilken fin knappsamling! önskar en fin dag! kram emelie och elin

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...