OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

tisdag 15 maj 2012

Matchat till vagnen


 Sydde en filt till vagnen som jag tänkte skulle matcha nya skötväskan Cherry Blossom från Skip Hop som jag fick i present av mina föräldrar när jag fyllde år. Skötväskan går främst i färgerna rött, svart och beige, så jag tyckte att det burberryrutiga tyget skulle bli en perfekt match till och dessutom ursnygg till vagnen som är beige, silvrig och svart. Filten fick svarta kantband och röd velour till baksida. Väl ute upptäckte storebror och jag att storebrors ståbräda i svart, rött och grått matchade även den. Så nu är vi nästan övermatchade när vi är ute på promenad. Djungelfilten från förra inlägget används lika ofta den i vagnen, bra att kunna växla lite.


Samtidigt började jag på en tunnare åkpåse till vagnen i bla burberrytyget, men kom inte så mycket längre än att ha börjat så det projektet är lagt åt sidan tills hösten.

1 kommentar:

  1. Så snygg filt!!! Och supersnyggt med matchningen till vagnen och skötväska.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...