OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

tisdag 13 oktober 2015

Gojan!




Min yngsta är tokförtjust i "Jake och piraterna," så när jag i våras frågade om han ville ha en tröja med motiv därifrån så var ju inte svaret direkt oväntat. Han gillar Gojan väldigt mycket så den bestämde han att det skulle bli. Gojan har jag skurit ut med hjälp av min skärmaskin (cameo) efter att jag jobbat med motivet i datorn ett bra tag först. Man skär ut var färg för sig och stryker/pressar sedan på lagrena. Detta trycket innehåller många färger så det tog sin lilla tid, men himla skoj är det!
Tröjan är sydd i en mörkturkos/vit randig jersey och kantbanden blev limefärgade så de tar upp Gojans färg. En storfavorit här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...