OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

måndag 12 oktober 2015

Turtlesshorts



Ett par shorts som har blivit väldigt flitigt använda i somras är dessa Turtlesshorts. Sydde dem i en "harem-slim"-modell där alltså byxorna består av två bitar, fram- och bakstycke, som gör att man då  slipper grensömmen. Lätt och snabbt att sy och min treåring tycker de är så väldans bekväma att ha på sig. Jag gillar dock inte för mycket grenhäng så jag syr dessa oftast med minimalt häng. Sen att det är Turtles på gör ju dem inte mindre populära direkt ;-) Gröna muddar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...