OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

torsdag 15 oktober 2015

Haremshorts




 
Härligt havstryck på denna jerseyn! Lila muddar blev det, tyckte det så fint fångade upp de lila och blåa nyanserna som finns i tyget. Haremshorts i min variant av harem, dvs lite slimmare och med ganska lite grenhäng. Jag gillar inte när det hänger för mycket för jag tycker det begränsar barnens rörelser, i varje fall när man är en pigg och aktiv 3-åring. Modellen är väldigt skön och lekvänlig utan grensömmen, och så går den snabbt att sy. Svårt att få till en bra bild där man ser shortsen ordentligt, när objektet hela tiden rör sig ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...