OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

söndag 10 juni 2012

Elefanter till lillebror




Lillebror gillar elefanter så detta set passar himla bra! Body med supersöta turkosa elefanter, raglansprund framtill. Matchande turkosa byxor till. Elefanttyget är i interlock och egentligen föredrar jag jersey till bodysar men denna interlocken är så söööt! Har haft den i tygägorna länge (storebror har fått kläder i den tidigare). Senare har samma elefantmönster sålts, dock är elefanterna vita men är i jersey istället, så jag funderar starkt på att ta en bit av den (ja den finns också i tygägorna) och färga elefanterna turkosa.

2 kommentarer:

  1. Den där kombinationen med elefanter turkost är ju finaste de gjorde. Och jag missade den helt.

    Setet blev ju helt underbart. Knäppning i raglansömmen är en het favorit här hemma också. Snyggt och smart.

    SvaraRadera
  2. Åh, så kult sett. Det stoffet med elefantene var utrolig fint!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...