OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

fredag 6 juli 2012

Stjärnor till min lille stjärna

Här är ett set som jag har missat att blogga om. Eller egentligen är det två set, för både bodyn och byxorna gjorde jag i två storlekar, både 50 och 56, för jag gillar det så mycket. Tycker det vita blev en fin kontrast till de två nyanserna av turkost.
Omlottbodies och muddbyxor alltså, i jersey resp velour, och så två olika varianter på mössa (gjorde en scarfs också men den har inte kommit med på bilderna ser jag nu) och sen fick det bli en härlig filt med ljusturkos velour på baksidan.
Dessa två set har använts jättemycket och filten än mer.




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...