OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

måndag 23 april 2012

Babyconverse


Efter mycket letande hittade jag ett bra mönster på virkade babyconverseskor. Bara att jag kan ju inte virka... men jag ville så gärna ha dem. Så efter att jag hört mig för en del så fick jag napp, min svärmor kunde virka dem till bebisen (detta var innan O hade kommit)!
Brunt och vitt var givet, det är ju så fint ihop och dessutom går det att matcha till allt.

(En av sonens dockor agerar återigen modell)

Tack svärmor!

5 kommentarer:

  1. De kommer nog passa Lillebror jättebra, så fina!

    SvaraRadera
  2. Supersöta! Så många gånger jag tänkt ge mig på't. Mina virkkunskaper är väldigt grundläggande, men ambition är ju bra. Det har hittills inte blivit av dessvärre och nu är lillan stora damen på 7 månader. Så det börjar bli bråttom

    SvaraRadera
  3. I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really
    nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future. Cheers

    Feel free to visit my homepage; artful dodger jeans

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...