OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

söndag 18 juli 2010

Bilbyxor, stjärnbyxor och perfekta byxmönstret!

Byxor med utställda benslut, mudd i midjan och i bensluten. Tyg med härliga retrobilar från Panduro och mudd från Jofotex. A blev helförtjust i bilarna!













Ett par byxor i coboltblå velour från SoS med ljusblå stjärnapplikation på ena benet. Mönster från Meedom. Jag tyckte att byxorna blev bra upptill, men nertill blev de alldeles för smala.














Äntligen äntligen! Jag har hittat ett byxmönster som jag faktiskt gillar och tycker är riktigt bra! Hittade ett i Ottobre som jag förlängde benen på. Blev jättebra! Byxorna syddes i en randig interlock från Jofotex, resår i midjan och mudd i benslut från SoS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...