OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

söndag 18 juli 2010

Fler shorts

Ytterliggare två par shorts till A. Det första i vanligt bomullstyg med apor på från SoS. Det andra paret i blå/vitrutig bomull också från SoS. Resår i midjan på bägge.
Dessa två shorts var faktiskt de första shortsen som jag sydde, tidigt i våras, innan jag hittat rätt med mönster och storlek. Apshortsen blev väl små så de skänktes till Nallen, och de rutiga blev väl vida/breda men nu i mitten av sommaren har A börjat använda dem och jag får helt enkelt acceptera att de är vida som söringen. Fast det har ju varit skönt med vida och tunna shorts nu de senaste dagarna när temperaturen legat runt 30 grader.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...