OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

lördag 14 maj 2011

Award!

Jag har fått en award av duktiga Emsters Alster! TACK!! Vad roligt att någon inspireras av mig och gillar min blogg!




När man får denna award ska man berätta åtta personliga saker. Okej, då kör vi.

1. Jag är gift med världens mest underbara man.
2. Jag har en son på snart (nedräkningen är i full gång) 3 år och som är solstrålen i mitt liv.
3. I familjen ingår även två stora hundar.
4. Är en "list-människa" och dessutom älskar jag att sortera saker. Gillar helt enkelt att organisera.
5. När jag inte syr gillar jag att pyssla med annat, som att göra smycken eller måla på glas.
6. Är en obotlig tidsoptimist.
7. Gillar att baka; bröd/bullar/kakor you name it! Även matlagning är ett stort intresse, har tom gjort en egen kokbok en gång...
8. Lite av en perfektionista, på gott och ont...

Awarden ska sen skickas vidare till 5 andra bloggare som har färre än 100 följare (svårt dock att veta hur många följare alla har). Jag skickar awarden vidare till följande fem som jag inspireras av:
Smillas Ateljé
TurboNeedle
FrökenFräck
AnkiMade
Liten Lucky

Finns så många fler som jag skulle vilja ge den till om jag fick, men det får bli en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...