OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

tisdag 31 maj 2011

...2...3...och...4!


Oj vad glad jag blev när jag såg att jag fått ytterliggare 3 awards! Alltså 4 sammanlagt nu! Tidigare har jag ju fått av Emsters Alster och nu har jag också fått från

Jumel

Zabw Design

Popcorn

Tack snälla ni! Vad roligt att ni uppskattar min blogg! Jag blir verkligen jätteglad!

I ett inlägg längre ner, när jag fick min första award, har jag redan berättat 8 personliga saker om mig själv så jag hänvisar dit.
Awarden verkar ha varit runt en del nu, så jag skickar den inte vidare igen, men givetvis vill jag ge den tillbaka till er fyra som gav den till mig, för ni inspirerar mig också!


Jag vill gärna också passa på att tacka er som läser min blogg och framförallt er som bemödar er med att plita ner en kommentar till mig då och då. De orden vämer verkligen! Jag uppskattar dem verkligen jättemycket!
Och vet ni vad, jag har nu haft över 10 000 besökare!! Det trodde jag aldrig när jag startade denna blogg. Superkul!! Så snart borde jag väl ha en utlottning av något fint, tycker ni inte det?

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen värd varenda en, för du syr så fint o är så duktig på att kommentera! Tack igen för den jag fick! :-D

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...