OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

torsdag 12 augusti 2010

Landskap

Det här var det sista sommarsetet som jag gjorde till A denna sommaren. Landskapstyget är bara helt underbart, kan inte få nog av det! Matchade det med coboltblå stretchjersey från SoS, både shortsen och raglanärmarna. Förlängde livet i tröjan med 1cm denna gång, tycker mönstret är en aning kort (Meedom&Meedom).

3 kommentarer:

  1. Fint set! Landskapstyget är superfint!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar på min blogg =) Och detsamma. Jättemycket fina saker du syr =)

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar. Har köpt tyget på Gittes. Kostar 79kr metern och där är kvar tror jag.

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...