OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

onsdag 11 augusti 2010

Nya tyger

Stoff och Stils nya katalog kommer snart ut (jippie!) men när jag var där för ett par dagar sen så hade de hunnit packa upp en del av nyheterna. Fick allt bli några meter med mig hem. De två översta bilderna är på bomullstyger och de två nedersta är på interlock (på sista bilden syns även lite velour och muddväv).































7 kommentarer:

  1. Jag var också på Stoff o Stil idag. Köpte bland annat samma tyger som du har på nedersta bilden.

    SvaraRadera
  2. Ja visst var de härliga! Skönt med lite (höst)nytt nu tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Kul att få se fram emot den nya katalogen från SoS. Det är så kul att bläddra och drömma och kanske beställa...=)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att se nyheterna innan katalogen kommer...jag har ju en bra bit till affären, haha! =)
    Vad mycket fint du sytt!!!!

    SvaraRadera
  5. Vad fina! Skulle så gärna vilja besöka SoS någon gång...kanske ska locka med familjen på semester ditåt nästa år!!! :)

    SvaraRadera
  6. Äppel Päppel: Jag kan verkligen rekommendera ett besök dit! Finns en massa affärer runt om som resten av din familj kan roa sig i undertiden:-)

    SvaraRadera
  7. Vad smaskigt att få en förhandstitt på lite tyger! Jag ser direkt att jag måste beställa när katalogen kommer!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...